sutoart:

Please keep in mind that I’m not a professional or anything!

I just took some art classes when I was younger, so these are just a few things I remember or have learned since then!

Anyways, this ‘tutorial’ is just something I made very quickly…and I’m not good at explaining or teaching.

So please don’t take this seriously lol 

(via quizillla)

chellips:

I love how Yugi’s so cute

image

and dorky.

image

He’s just this little dude
image

all sweet

image

and innocent looking

image

and his Soul Room is filled with toys and games

image

but then he dressed like he’s into bondage

image

CHAINS, LEATHER, STRAPS, BELTS

image

HE EVEN WEARS HIS COLLAR TO BED

image

STICKS AND STONES MAY BREAK MY BONES BUT CHAINS AND WHIPS EXCITE ME

image

(via wtfmanga)

IF ANY OF MY FOLLOWERS WANT SAI (WITH TRANSPARENCY) AND PHOTOSHOP CS6;

yesthatdana:

brorails:

brorails:

SAI

PHOTOSHOP

i’ll tag it in my art tag so that you guys can find it easily too!!

i’m going to be reblogging this for the next few days to make sure that everybody who wants these programs can get them because i know they can be damn hard to find, so here you go guys!! ♥

omg sai with transparency. its a flipping MIRACLE

(via ask-magnetrise-flaaffy)

Awful quality, and I apologize ,but this was too big for my scanner, so I had to try to use my tablet to take photos. It didn’t really work, but hey, it looks pretty good normally so I’m not upset.

Do you know how hard it is to add shading  someTHING THAT HAS VIRTUALLY NO SHADING?!

nooby-banana:

kastiakbc:

jammareduke:

Over the Shoulder Tutorial by ~DerSketchie

THIS IS A LITERAL GODSEND
BACKS AND SHOULDERS HAVE ALWAYS BEEN HELL

GOD BLESS

nooby-banana:

kastiakbc:

jammareduke:

Over the Shoulder Tutorial by ~DerSketchie

THIS IS A LITERAL GODSEND

BACKS AND SHOULDERS HAVE ALWAYS BEEN HELL

GOD BLESS

(via quizillla)

cosmicyawn:

Breath. Light. Time. Space.
Years ago, four kids lived in a state of peace. But on April 13th, 2009, a universe creating game was put into motion. Only these players that risked their life and limb could tilt the scale of fate, however, anarchist Jack Noir corrupted the chances of success.
It’s been a long time coming and we’ve come across awesome heroes, many strong in their own right. Albeit these noble advocates have unparalleled powers, their worst foe is awakening in the throes of darkness. But somehow, they will be the saviors of the waking world.

If you’re gonna get rid of the captions, at least have the decency to leave the italicized up stuff I typed up! It comes with the bundle.

Big versions of the animations are available if you click the respective titles in the quote. AND, OKAY I’LL ADMIT: it took at least 2-3 days to complete a single one of these but I’m just lazyass so I didn’t really bother, haha„ha… Big thanks to my brother who doesn’t like Homestuck but still puts up with me- hell, he helped me with Jades animation! Rock on! 
Welp, I guess now I gotta work on the boring stuff but I’ll spare the details unless I come up with something cool??
So I hope you enjoy these dorky little animations and thank you peeps for sticking around; you’ve all been such an amazing crowd ಥ⌣ಥ

(via ask-magnetrise-flaaffy)

drunkenfist:

mpreganddacrew:

deadling:

this was such a special moment in the fandom god bless

can i just point out how equius and nepeta seem to be enjoying it most

it makes me happy that I’m friends with 90% of the people in this post

(via octosmagiccastle)

alan-rickman-for-god:

lostgeekette:

lostgeekette:

alan-rickman-for-god:

for every single person who reblogs this, i will put a song in their inbox based solely on their blog content (and possibly theme).

good luck with my blog

image

2377 and I still get one (and an accurate one), he is good !

she <3 haha why thank you!

(via ask-magnetrise-flaaffy)

cottonillust:

I wanna draw Lemongrabs with my style, Lemonfrankensteins. Bubblegum is so mad scientist.

Gumball must be a mad chef,too. And created twin lemon girls. I’m gonna call them Lemondrops ‘cause it’s contrary to ‘grab’.

(via saeras)